کاتالوگ سینی کابل فناوران 

 

در کاتالوگ سینی کابل گروه صنعتی فناوران می توانید با سینی و نردبان های کابل و انواع سیستم های نگهدارنده سقفی و دیواری آن همراه با عکس به صورت فارسی و انگلیسی آشنا شوید. گروه صنعتی فناوران با بیش از ۱۴ سال سابقه در خصوص تولید و تامین تجهیزات برق صنعتی نظیر انواع سینی کابل برق و نردبان کابل، انواع لوله های فولادی برق، انواع جعبه تقسیم برق و دیگر محصولات در حوزه صنعت برق فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده است.

این شرکت با بیش از چهارده سال تجربه در زمینه سیستم های توزیع و انتقال نیرو سهم بسزایی در توسعه صنعتی کشور عزیزمان ایفا نموده است و تامین کننده بخش عظیمی از سفارش های تجهیزات برق صنعتی برای شرکت های نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و سایر صنایع در کشور می باشد.

مجموعه فناوران با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن در منطقه صنعتی صالح آباد تهران واقع شده است.  این کارگاه در محوطه مناسب برای ساخت و تولید انواع محصولات کارگاه ماشین آلات دستگاه CNC دستگاه های خم کن بخش جوشکاری و بخش برنامه نویسی و کامپیوتری می باشد. ضمن این که کارخانه مجهز به جرثقیل سقفی برای جابه جائی مواد و سایر خدمات نگهداری می باشد. ما در این مجموعه همواره تلاش می کنیم تا محصولات قابل اعتماد با کیفیت و اقتصادی را به مشتریان خود ارائه دهیم همانطور که ما با ایجاد و تقویت همکاری خود ادامه می دهیم به دنبال دستیابی رضایت صددر صدی مشتریان و جلب اعتماد آنها هستیم.

 

 

دانلود کاتالوگ سینی کابل فناوران

 

 

در این کاتالوگ کلیه محصولات تولیدی که شامل سینی کابل و متعلقات یا همان اتصالات می باشد به همراه مشخصات فنی و ابعاد آنها همچنین عکس آنها توضیح داده می شود. اسم محصولات به صورت بین المللی و فارسی توضیح داده شده است. اتصالات سینی کابل که شامل رابط ها، سه راهی ها، چهار راهی ها و ساپورت ها می باشد همراه با ابعاد آنها و اشکال فنی آنها قابل مشاهده است.

برای اطلاع از اطلاعات تکمیلی و فنی در خصوص محصولات و تجهیزات برق صنعتی با همکاران مجموعه فناوران از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین برای دریافت کاتالوگهای نردبان کابل و لوله فولادی برق با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

تلفن تماس با فناوران