ویژگی های کلیدی سینی کابل سبدی (مش)

سینی کابل سبدی (مش) در دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. سینی سبدی در حال تبدیل شدن به بهترین گزینه جهت پشتیبانی کابل برای نصاب ها و شرکت های ساختمانی است. در این مقاله به معرفی چند مورد از مزایای سینی کابل سبدی می پردازیم.

سینی کابل سبدی

۱- صرفه جویی در مواد اولیه و هزینه ها

با توجه به ماهیت سبد کابل، به مواد اولیه کمتری برای ساخت و تولید آن نیاز دارید که برای محیط زیست بهتر است و هزینه های ساخت را کاهش می دهد. در مقایسه با سینی کابل گالوانیزه یا نردبان کابل، هم فولاد کمتر و هم ضایعات فولادی کمتری برای سینی مش وجود دارد. این صرفه جویی به مشتری منتقل می شود. به عنوان یک سینی کابل سبدی (که به آن سبد کابل نیز گفته می شود) نسبت به راه حل های دیگر هزینه کمتری دارد.

 

۲- راهکارهایی برای تمامی صنایع

سینی کابل در انواع صنایع از جمله تاسیسات فیبر نوری در مراکز داده، کابل کشی های دیتا در ادارات، برای تولید و یا صنایع محیطی مانند نفت و گاز استفاده می شود. سینی کابل مش در مدل های شامل گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، ضد زنگ، پلی اتیلن تولید می شوند که مطابق با الزامات پروژه شما هستند.

 

۳- قابل تنظیم در هنگام نصب

در هر پروژه نصب سینی کابل سبدی متفاوت انجام می شود و نیاز به خم ها و تغییر شیب های مختلف برای مسیریابی صحیح کابل دارد. سینی  کابل مش تنها راه حلی است که می توان آن را در محل کار سفارشی کرد. با ابزارهای ساده، سینی کابل را می توان برش داد و خم کرد تا نیازهای دقیق را برآورده کند. در سینی کابل نردبانی یا سینی های گالوانیزه، باید قطعات، اتصالات و قطعات زانویی را از قبل سفارش دهید. اگر تغییرات داشته باشیم یا نصب کمی خارج از مشخصات باشد، قطعاتی که سفارش داده‌اید بی‌ارزش خواهند بود و باعث تأخیر زیادی برای پروژه شما می‌شوند.

 

سینی کابل مش

 

 

۴- سریع و آسان برای نصب

با تنوع گسترده پایه‌ها، براکت‌ها و تکیه‌گاه‌ها، نصب را می‌توان تقریباً در هر محیطی توسط افرادی با سطح مهارت‌های مختلف انجام داد.

 

۵- گزینه های مدیریت کابل انعطاف پذیر

سینی کابل مش گزینه های زیادی را برای مدیریت کابل فراهم می کند که به ویژه برای ورود و خروج مکرر کابل ها مهم است. در حالی که لوله فولادی به طور کامل از کابل محافظت را انجام می دهد اما زمانی که به برخی یا همه کابل ها برای خروج از کانال نیاز دارید، محدود می شود.

 

۶- اتلاف انرژی بسیار کم

طراحی بسیار باز سینی کابل سبدی اجازه می دهد تا گرما به راحتی در محیط پخش شود. مجرای بسته (ترانکینگ و لوله فولادی برق) گرما را حفظ کرده و مقاومت را افزایش می دهد و باعث کاهش جریان عبوری و در نتیجه اتلاف انرژی بسیاری می شود.

 

۷- مقاوم در برابر جوندگان

جوندگان می توانند برای تاسیسات سیم و کابل ها مشکلاتی ایجاد کنند زیرا در سینی کابل های بدون پانچ مسیری برای جوندگان وجود دارد و می توانند کابل ها را بجوند و به آنها آسیب برساند. اما ماهیت قاب باز سینی کابل سبدی برای جوندگان به دلیل افتادن از دهانه ها غیرقابل پذیرش است.

 

۸- آسان برای عیب یابی

زمانی که سیستم از کار افتاده است، توانایی شناسایی سریع بصری مسائل بسیار مهم است. از آنجایی که سبد کابل دارای طراحی باز هستند، به راحتی می توان مشکلات مربوط به کابل ها، ردیابی خطوط یا حذف جزئی یا کامل یک خط را تشخیص داد.

قیمت سینی کابل سبدی

۹- اتصالات و لوازم جانبی متنوع

با توجه به محبوبیت سینی کابل و نوآوری در صنعت، نصابان گزینه های زیادی برای انجام صحیح کار دارند. برخی از لوازم جانبی محبوب عبارتند از کاور محافظ، اتصالات، پیچ و مهره، گیره های اتصال به زمین، براکت ها، براکت های زاویه دار، براکت های دیواری، بست انتهایی، ، ساپورت ذوزنقه ای، تکیه گاه های افقی و عمودی، جعبه های اتصال، پایه ها، گیره های تیر، دریچه ها، آداپتورهای لوله. j-hooks، پلیت انتهایی، نوار مانع، رایزرها، خم‌های گوشه‌ها، تقاطع‌ها، کاهنده‌ها، سه راهی و خم‌های عمودی

 

۱۰- وزن سبکتر

سینی کابل سبدی وزن کمتری نسبت به سایر محصولات دارد که حمل، ذخیره، حمل و نقل به محل کار، آویزان کردن و سفارشی کردن آن را آسان تر می کند. تکنسین های این حوزه از راه حل وزن سبک تر قدردانی خواهند کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع سینی خاص و قیمت انواع سینی کابل با همکاران گروه صنعتی فناوران از طریق منوی تماس با ما در ارتباط باشید.