لوله فلکسیبل (لوله خرطومی)

گروه صنعتی فناوران در کنار تولید انواع سیستمهای محافظ سیم و کابل، نقش بسزایی در تامین انواع لوله فلکسیبل (خرطومی ) در انواع : لوله فلکسیبل فلزی ساده، لوله فلکسیبل فلزی مستحکم، لوله فلکسیبل فلزی (خرطومی) روکشدار، لوله فلکسیبل شیلددار، لوله فلکسیبل شیلددار (خرطومی) روکش دار و لوله خرطومی فلکسیبل نسوز و انواع گلند فلکسیبل تک پیچ و دوپیچ دارد.

کاربرد و انواع لوله های فلکسیبل فلزی برق

در کلیه فضاهای دارای تأسیسات الکتریکی در مجاورت محیطهای مرطوب و با گردوغبار، سیستمهای روشنایی، انواع تابلو برق، محافظت فیبرنوری، سیستم های تهویه مطبوع، خطوط انتقال دیتا، سقفهای کاذب، سیستمهای نظارت تصویری و دوربین های مداربسته، اتصال بین انواع ماشین آلات و دستگاهها در کارخانجات، ایستگاههای پمپ بنزین وگاز و کاربردهای زیرزمینی درشرایط آب وهوایی مرطوب و پرگرد و غبار از این سیستم محافظ سیم و کابل استفاده می گردد.

لوله فلکسیبل فلزی ساده برق از جنس ورق گالوانیزه قلع اندود بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها و فضاهای صنعتی استفاده می شود.

لوله خرطومی فلزی مستحکم از جنس آهن گالوانیزه قلع اندود با مقاومت بالا ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا قرار گرفتن لوله های فلکسیبل می باشد استفاده می شود.

لوله فلکسیبل فلزی روکشداربرق از جنس آهن گالوانیزه قلع اندود و روکش pvc  بوده و در سیم کشی محوطه  ها و نقاط ما بین اتصال دستگاه های خطوط تولید با تابلو برق لوکال استفاده می شود .

لوله فلکسیبل یا خرطومی فلزی برق با روکش نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده و جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا استفاده می گردد.

لوله فلکسیبل شیلدار برق از جنس ورق گالوانیزه قلع اندود و روکش شیلددار بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در داخل فضای بسته استفاده می شود تا عایقی برای جلوگیری از نفوذ امواج مغناطیسی باشد.

لوله فلکسیبل شیلددار روکش دار از جنس ورق گالوانیزه قلع اندود و روکش شیلددار و روکش PVC بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در محوطه و فضای باز می باشد تا از نفوذ باران و امواج مغناطیسی توامان جلوگیری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوله فولادی برق و لوله های فلکسیبل با همکاران فروش گروه فناوران در ارتباط باشید.