جعبه تقسیم پلاستیکی

جعبه تقسیم پلاستیکی روکار در ابعاد گوناگون و حفاظت های متفاوت اعم از ضد آب و ضد گرد و غبار و ضد نم و رطوبت تولید می گردد. از جعبه تقسیم برای گرفتن انشعاب در مسیر کابل ها و لوله های برق استفاده می شود.  این نوع جعبه تقسیم  رو کار اغلب روی سقف کاذب، زیر زمین یا پشت پنل های ورودی نصب میشود و معمولا در محل هایی قرار داده می شوند که رویت نشوند. 

گروه صنعتی فناوران با استفاده از دستگاه های کاملا اتوماتیک اقدام به تولید انواع جعبه تقسیم ABS و پلاستیکی نموده است. جعبه تقسیم ABS تیپ BICO با قیمتی پایین تر و با کیفیتی قابل رقابت با آن تولید و به بازار عرضه شده است.

تمامی مراحل تولید جعبه تقسیم ABS و پلاستیکی به شرح ذیل می باشد.

  1. طراحی قالب
  2. تولید
  3. بسته بندی
  4. بارگیری و ارسال

 

جعبه تقسیم ABS گروه صنعتی فناوران به علت داشتن UV مناسب در مقابل نور خورشید مقاومت بیشتری دارد  و از تمامی تجهیزات داخلی اینو نوع جعبه نگهداری  می کند.

بسته بندی جعبه تقسیم ها  با سلیفون مخصوص می باشد که در داخل هر کدام از آنها یک بسته شامل پیچ، واشر جعبه تقسیم و  درب پوش های جعبه تقسیم وجود دارد. همچنین واشر های موجود در جعبه تقسیم پلاستیکی  و جعبه تقسیم ABS مناسب برای استفاده در فضای آزاد بوده که به صورت عایق برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و خاک می باشد.

• متریال مورد استفاده در جعبه تقسیم : ABS
• درجه حفاظت محیطی جعبه تقسیم : IP54
• دستگاه های موجود در خط تولید : انواع قالب تزریق-دستگاه تزریق پلاستیک ۱۷۰ تن- دستگاه بسته بندی اتوماتیک- دستگاه آسیاب و … .
• نوع بسته بندی: کارتن

 

جعبه تقسیم پلاستیکی

 

شایان ذکر است که تمامی جعبه تقسیم های این مجموعه دارای بسته بندی با سلفون مخصوص بوده که در داخل هر کدام از جعبه تقسیم ها یک بسته شامل پیچ جعبه تقسیم، واشر جعبه تقسیم و درب پوش های جعبه تقسیم نیز وجود دارد.

 

ابعاد جعبه تقسیم  ۱۰*۱۰ -۱۰*۱۵ – ۱۵*۲۰ – ۲۵*۲۰ سانتیمتر
درجه حفاظت IP54
نوع مواد ABS و پلاستیک
نوع رنگ رنگ سفید و کرم
جنس واشر واشر آب بندی سیلیکون نسوز
نوع بسته بندی کارتن

 

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص جعبه تقسیم پلاستیکی با همکاران گروه صنعتی فناوران در تماس مستقیم باشید.

تماس با گروه صنعتی فناوران